Напрямки роботи та завдання психологічної служби
Нормативно-правова, регулююча документація працівників психологічної служби
Поради батькам
Спілкуючись з дітьми, необхідно частіше нагадувати собі:
1. Перед нами — діти.
2. Вони поводять себе як діти.
3. Буває, що їхня поведінка діє нам на нерви.
4. Якщо ми виконуємо свої батьківські обов’язки і любимо дітей, незважаючи на їхні витівки, вони, подорослішавши, виправляються.
5. Якщо вони повинні догодити мені, щоб заслужити любов, якщо, моя любов умовна, діти її не відчувають. Тоді вони гублять впевненість у собі й не здатні правильно оцінювати власні вчинки, а значить, не можуть контролювати їх, поводитись більш зріло.
6. Якщо, перш ніж заслужити любов, вони повинні стати такими, якими ми хочемо їх бачити, вони стануть невпевненими у собі: «скільки не намагайся — вимоги надто високі». А в результаті — невпевненість, тривожність, занижена самооцінгка та озлобленість.
7. Якщо ми любимо їх, не дивлячись ні на що, вони завжди зможуть контролювати свою поведінку й не піддаватися тривозі. Найголовніше — ЛЮБИТИ!
Інклюзивна освіта
Формуйте правильне ставлення до інклюзивного учня. І почніть з себе.
Інклюзивна освіта (навчальний посібник)
Шляхи взаємодії фахівців з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі