У ногу з часом

Педагогічний колектив опорного закладу завжди в творчому пошуку нових ефективних форм освітньої діяльності. Ще одним кроком у цьому напрямку стало засідання педагогічної ради, на якій розглядалося питання підбору сучасних навчальних методик на етапах вивчення нового матеріалу та рефлексії.


Свій виступ заступник директора із навчально-виховної роботи Федоренко Г.С. розпочала із давньої казки, у якій ішлося про те, що світ прекрасний, тому що різноманітний та багатобарвний, і не можна робити його однотипним та сірим. Галина Созирівна зупинилася на теоретичних засадах класифікації етапів уроку та їх особливостях. Ластовецька І.В. поділилася з колегами враженнями від семінару «Учитель майбутнього. Упровадження методів 4К на практиці», яки й відбувся у м. Київ, та провела майстер- клас, у ході якого педагогічні працівники глибше осмислили особливості світосприйняття сучасних дітей та підлітків, попрактикувалися в цікавих формах вивчення нового матеріалу. Естафету підхопила вчитель біології Сіряченко Г.В., яка наголосила на важливості екологічних знань у сучасному світі та поділилася досвідом своєї роботи на уроках природознавства, провівши майстер-клас «Ланцюги живлення». Заступник директора із навчально-виховної роботи Третяк Л.І. презентувала деякі онлайн-ресурси, які допоможуть краще вивчити новий матеріал, більш детально зупинилася на етапі рефлексії, який умовно можна назвати самооцінюванням. Цікаву руханку під музичний супровід підготувала та провела Німич В.В. Кожен присутній на засіданні педагогічної ради мав можливість переконатися в правдивості слів В.Сухомлинського : «Учитель готується до свого найкращого уроку все життя». І головне - не зупинятися на цьому нелегкому і відповідальному шляху, а йти в ногу з часом. Педагог – це неповторний світ знань і творчості, який власним прикладом надихає своїх вихованців крокувати вперед, долаючи перешкоди.

Поділитися:
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування