Радилися педагоги

Чергове засідання педагогічної ради ліцею було присвячене важливим питанням організації роботи вчителів та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності, обговоренню досвіду педагогів опорного закладу із запровадження STEM-освіти, ролі психологічного компоненту у вихованні дітей та учнівської молоді як необхідної умови підвищення ефективності виховного процесу в школі. Напередодні в освітньому закладі було проведено анкетування вчителів, учнів, батьків щодо дотримання академічної доброчесності та діяльності соціально-психологічної служби, результати якого було проаналізовано на засіданні для подальшого удосконалення роботи. У обговоренні питання діяльності учасників освітнього процесу на засадах академічної доброчесності взяли участь школярі, члени учнівського самоврядування, та батьки ліцеїстів, які висловили свої думки та надали слушні пропозиції. Учасники педради виробили рекомендації, як удосконалити організацію освітнього процесу в Засульському ліцеї на засадах академічної доброчесності. Соціально-психологічна служба школи ознайомила педагогічний колектив із результатами своєї роботи, надала практичні поради вчителям-предметникам та класним керівникам. Особливо жваво проходила робота над питанням запровадження STEM-освіти у навчальну діяльність ліцею. Щоб педагоги краще зрозуміли, що являє собою STEM-проєкт, їх запросили до участі в діловій грі. Обмін досвідом між учасниками освітнього процесу Засульського ліцею допоможе покращити роботу школи на засадах співпраці та партнерства.

Поділитися: