Педагогічна рада в дії
У роботі освітнього закладу немає неважливих чи другорядних напрямків діяльності, адже в центрі уваги – діти – майбутнє кожної родини і нашої країни. І тут потрібно спільно приймати виважені рішення, дослухаючись до думок колег. Педагогічна рада - це своєрідний законодавчий орган ліцею, який активно працює, шукаючи шляхи розв’язання різноманітних завдань шкільного життя.
На черговому засіданні, на яке зібралися вчителі та асистенти вчителів, велася мова про виконання рішень попередніх педрад, дотримання санітарного регламенту в ліцеї, результати підвищення кваліфікації в жовтні – листопаді та планування її на наступний рік.
Та найважливішим стало питання адаптації учнів п’ятих класів до навчання в основній школі. Для проведення SWOT-аналізу класних колективів педагоги працювали в чотирьох групах. Заслухавши повідомлення практичного психолога Булах Т.Ю. про результати тридцять першого зрізу ДПК «Універсал», виступи класних керівників Вербецької Л.П. і Левченко В.І. про отримані дані після проведення різних методик спостереження за емоційним станом школярів, заступника директора із навчально-виховної роботи Третяк Л.І. із порівняльним аналізом навчальних досягнень учнів у початковій ланці освіти та в перші місяці перебування в основній школі, кожна група фахівців визначила слабкі та сильні сторони учнівських колективів, їх можливості та ризики. За результатами обговорення педагогічною радою було ухвалено рішення про найважливіші завдання роботи для педагогів у цих класах.
Віру в успіх вселяє ще й те, що фахівці, яким довірено навчання та виховання п’ятикласників, це справжні майстри своєї справи, що мають першу та вищу кваліфікаційні категорії, педагогічні звання «учителя методиста» та «старшого вчителя», педагоги знаходяться в постійному творчому пошуку сучасних форм та методів роботи. Переконані: основна школа буде комфортною та успішною для своїх наймолодших учнів!