Дотримання принципів академічної доброчесності – шлях до позитивних змін

Кожен хоче, щоб життя навколо стало кращим – цікавішим, забезпе-ченішим, комфортнішим, але очікувані зміни в суспільстві завжди варто розпочинати насамперед із себе й виховувати порядного громадянина та справедливу людину в собі та у своєму середовищі. Ця важлива місія бере початок із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, учителів, адміністрації освітнього закладу, органів управління освітою - і базується на п’яти фундаментальних цінностях: чесності, довірі, справедливості, повазі, відповідальності та сміливості до дій. З метою пожвавлення в освітньому закладі роботи з формування академічної доброчесності на початку травня було проведено декаду, присвячену цьому важливому напрямку діяльності колективу ліцею. Педагогічні працівники спільно з учнями різних вікових категорій організували бесіди, класні години, квести, перегляди відеоматеріалів, читання літературних творів із подальшим обговоренням, самостійне створення плакатів, малюнків, складання правил доброчесної поведінки, навіть «посадили» дерево доброчесності.


Своєрідним підсумком усіх проведених заходів стала педагогічна рада, на якій розглядалися питання організації освітнього процесу в закладі на засадах академічної доброчесності та протидії корупційним ризикам в освіті. Директор Анатолій Савенков розповів педагогам про дотримання антикорупційного законодавства, а вчителька правознавства Валентина Левченко ознайомила із нормативними документами, що регулюють дотримання академічної доброчесності як учнями, так і педагогічними працівниками. Заступник директора Любов Третяк презентувала підсумки проведеного в закладі анкетування та представила цікаві методичні знахідки педагогів ліцею, створені для попередження списування, обману, плагіату та інші проявів недоброчесності. Людмила Фесенко, голова методичної комісії вчителів початкових класів, розповіла про особливості такої роботи з наймолодшими школярами, а вчителька зарубіжної літератури Ганна Ступка підготувала для колег цікаві матеріали дослідницького, пошукового. творчого характеру, які використовує у своїй професійній діяльності для попередження порушень академічної доброчесності.


Учасники засідання зійшлися на думці, що спільними зусиллями, разом із учнями та батьками необхідно утверджувати засади доброчесної поведінки, поваги, справедливості в усіх сферах освітньої діяльності.

Поділитися: