Аналізуємо- навчаємось-впроваджуємо

Ми живемо в часи інтернету та стрімкого розвитку комп’ютерних технологій. Комп’ютер, який склали сьогодні - завтра вже застарілий. Сучасні здобувачі освіти принципово відрізняються від інших поколінь. Інформаційне поле так згущене над ними, що іноді важко орієнтуватися в ньому. Дорослі, спираючись на свій досвід, можуть ще якось відокремлювати непотрібне, а дітям часто важко це робити. Наше завдання –допомогти їм.


Провівши 32 діагностичний зріз у хмарному сервісі «Універсал –online», ми підводимо підсумки нашої роботи за рік та визначаємо першочергові завдання, які зможуть зробити знання учнів якіснішими, а сам процес їх здобуття стане для кожного школяра не тільки цікавою мандрівкою у світ нового, але буде результативним та успішним. Одним із показників є врахування домінуючої системи сприйняття у навчальній діяльності. Тобто, педагог повинен чітко знати, як найкраще учень засвоює інформацію: за допомогою зору, слуху чи інших органів чуття. Практичний психолог Олена Степаненко, соціальний педагог Тетяна Булах, педагог-організатор Лідія Вербецька підготували та провели для колег заняття з елементами тренінгу, у ході якого педагоги дізналися про особливості сприйняття аудіалів, візуалів, кінестетів, отримали рекомендації, вправи, поради для успішної роботи. Під час практичного заняття їм довелося аналізувати відео через один із каналів сприйняття.


Це було лише перше заняття, а тому, отримавши теоретичні знання, педагоги зможуть краще використати індивідуальні можливості дитини під час проведення уроку.

Поділитися: