Кейс – метод у дії

Учні 10-А та 10-Б класу провели відкритий урок з англійської мови за темою «Дива світу». Учні подорожували місцями, де знаходились класичні дива стародавнього та нового світу, ознайомились з дивами природи та індустріального світу, з пам’ятками історії та культури України.


Були приготовлені презентації з дивами світу, учні розповідали про красу світу, вчились оцінювати та розуміти цінності культурного розмаїття та потребу жити в мирі. Урок був побудований за сучасною методикою розвитку критичного мислення з використанням елементів кейс методу. В основі кейс методу лежить вміння ставити проблему, формувати власний погляд на її вирішення, приймати рішення і діяти, робити аналіз та синтез, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи, оцінювати інформацію з будь-яких джерел.


Учні презентували домашнє завдання, в основі якого була запропонована проблема. Суть проблеми полягала в тому, що учні влітку збираються поїхати у м. Львів на екскурсію на 3 дні, їм потрібно було дослідити маршрут, вкластись у бюджет, 10-А – 1300 грн., 10-Б – 1500 грн. Учні створили карту маршруту, розповідали як вони вибирали найдешевший маршрут, он-лайн дізнавшись про вартість квитка, додзвонювались до музеїв і дізнавались вартість квитків, у кафе вартість обідів, проїзд по місту, дзвонили у хостели та приватні квартири, щоб вибрати житло для проживання. Підрахувавши витрати на проїзд, за проживання та відвідування екскурсійних об’єктів, учні прийшли до висновку, що вони вклалися у бюджет, навіть ще й залишилися кошти.

Поділитися:
Accessibility menu
Contrast settings
Rozmiar czcionki
Letter spacing
Line height
Obrazki
Font
Reset the settings